chapter 20; God created me with love.

25 October 2010

JOM KRITIK!

Aku tengah syok tadi baca akhbar Metro. Selalunya Metro Ahad aku paling suka. Banyak lemparan kata-kata kesat dan pujian yang dilemparkan kat artis ataupun lebih dikenali sebagai seniman la.

Aku sokong 100% sindiran Gayah Gebu! Haaa, boleh pulak "nasi lemak 50 sen" tu kan? Tak kena cut la pulak? Apa nak jadi ni?

Aku ambik contoh senang lah, kawan aku ada adik yang masih bersekolah rendah. Bila babak iklan tu, adik dia siap tanya "apa tu nasik lemak 50sen?". Takkan kawan aku nak cakap tu buahdada si perempuan tu kan! Tak cerdik betul lah. Aku rasa benda tu memang menyentuh sensitiviti kepada semua lapisan masyarakat.

So lepas kena tegur tu pandai-pandai lah ye ubah sikit pemikiran tu. Bukan apa, dah sah-sah filem tu untuk semua golongan umur, jadi buatlah lawak yang 'cerdik' sikit. Takkan tak reti-reti lagi kot bang?

No comments: