chapter 20; God created me with love.

30 September 2010

zxddhaymahabFUCKnahahsydka

Sedar tak sedar, pengsan tak pengsan, dah lama aku tak update blog. Boleh dikatakan ada jugak yang tanya aku kenapa tak update. Macam biasa, komen aku menyatakan aku tiada langsung mood nak update blog bodoh ni.

Bodoh-bodoh pun aku login jugak.

Semakin dewasa ni, aku rasa cukup malas nak babitkan diri dalam dunia maya ni. Aku tau sekarang ni zaman cukup moden. Dulu kalau jumpa kawan lama, masing-masing bertukar nombor telifon, sekarang tidak lagi, sekarang bertukar email, add saja di Facebook.

Aku pun tengok ramai blogger-blogger nak close account masing-masing. Kenapa haa? Blogger dah jadi Myspace? Dah layu? Dah mati? Mungkin..

Kadang-kadang rasa down sangat bila followers kat bawah tu masih ber'angka' sama macam dulu. Sumpah, gua rasa cukup down. Mungkin salah gua sama kot sebab letak kat bawah. Oh ya, lu orang kan malas nak scroll pages ni sampai bawah, mana mungkin lu orang nak follow gua.

Takda hal lah beb. Aku terima ja Qada & Qadar ni kan.

Macam lah aku tak pernah kena kejadian macam gini. Tu pun nak makan dalam ka?! -.-"

No comments: