chapter 20; God created me with love.

17 September 2010

I dont like kids.

Euu, title entry pun dah menunjukkan aku tak suka budak-budak kan? Ya memang betul pun. Aku tak suka budak-budak nakal. Aku cukup pantang kalau budak-budak hyper lagutu mai rumah aku. Nak ambik barang tuh, bukak almari ni, ketuk barang-barang yang ada kat rumah aku, kacau kucing-kucing aku, buat bising, bagi selerak barang dan sebagainya.

Aku pulak jenis tak kira sapa parents diaorang, aku jerkah jugak depan-depan. Aku pun tau ramai budak-budak tak suka kat aku. Aku boleh rasakan dari air muka depa. Ada aku kisah ka kalau depa tak suka kat aku? Lagi aku suka!

Aku cukup pantang kalau ada parents yang buat taktau bila anak-anak depa ragaih(panjat) kerusi, meja dan sebagainya. Aku cop parents tu tak reti jaga anak. Nak meloncat sangat, balik rumah sendiri la. Ingat rumah aku playground ka?

Aku tau la depa budak-budak lagi. Tapi budak-budak lagutu la kena bagi sikit AJARAN keras. Jangan manjakan sangat.

No comments: