chapter 20; God created me with love.

15 September 2010

Hari paling best GILA

Kelmarin along ajak pi reunion dengan kawan-kawan dia sekolah menengah dulu. At first, aku malas gila nak pi, lepas dipujuk aku setuju. Best gila bakhanggggggg. HAAAA.

Mula-mula pi ambik kawan dia. Depan rumah dia betui-betui ada JPJ. Yg along dok terketaq-ketaq takot kat polis tu, padahal polis tu tahan motor ja. Pelik.

Lepas tu lepak tasik. Aku dengan along dah jadi model dah kot. Kalau aku tau dia nak buat photoshoot, aku pakai baju lawa-lawa sikit takpa, ni pakai selekeh gila. Selipar aku pun macam nak putus ja bila jalan. Kawan along pulak sibuk ajaq aku pasai camera. Padahal aku satu dlsr pun takda lagi. Aku tak kisah, aku suka lagi ada diajar bab-bab kamera ni.

Lepas balik dari tasik, balik kampung sebab ada rumah terbuka. Aku makan banyak gila. Gemuk tahap apa aku pun taktau. Jeans aku pon dah ketat semacam. Nak diet ah.

Balik kampong pun ada lagi photoshoot dengan sepupu. Aku suka gila lahh date (14 Sep 2010) ni.

*entry syok sendiri. Lantak aku ah.

No comments: