chapter 20; God created me with love.

12 September 2010

Aidilfitri lagi

Raya kedua. Sibuk jugak lah. Bangun tidur dalam 12.30pm, terus 'mematuk' kuih muih dan rendang ketupat mama. Pergi mandi, kemudian dipelawa makan nasik, sapa tak mau kan? Aku teruskan jugak tradisi membesarkan lagi badan aku.

Lepas habis makan, timbul pulak isu aku terlebih kenyang. Dah tak tau nak buat apa, aku online jela Facebook. Not bad, semua pakat sibuk upload gambar raya. Mata aku pening ja tengok banyak sangat corak kaler yang ada dalam gambar-gambar tu.

Petang mama ajak pi beraya, ikut jugaklah. Then balik kampung jumpa sanak saudara. Not bad jugak, dorang masih bersikap seperti dulu. Malam ada BBQ, aku pun layan habis la dengan acara wajib family tu. Banyak jugak aku melantak. Sate, nasik tomato, nugget, kentang, ice-cream.

Ada lah gambar kenangan diambil. Selebihnya kat Facebook. Pi tengok sendiri.


No comments: