chapter 20; God created me with love.

25 July 2010

perhimpunan

harini boring gila aku pi sekolah. semua orang busy dengan anugerah cemerlang. semua org busy dgn kawad kaki. aku busy dengan goyang kaki. damn lah. =.="

tiap tiap perhimpunan memang aku tak suka. kalau takda cikgu ushar panas kami dok sembang, mesti sorang kena naik atas pentas, berdiri sampai habis perhimpunan. suck.

boring gila ah tunggu perhimpunan habis. tambah pulak cikgu penolong kanan cakap, lambat gila. eja satu per satu ayat. kalau aku ada remote untuk mempercepatkan masa, bila dia cakapla aku guna remote tu. heh. macam nak naik pentas, ketuk kepala dia dengan mic laju laju sampai merah. tapi tak gamak, sbb dia baik.

kadang kadang tunggu perhimpunan sampai kepala lutut aku teriak suruh pi duduk. bila bergerak sikit ja dari tempat yg asal, adala mata mata cikgu ushar panas, kadang kadang rasa yang dok ushar sampai nak terkeluaq anak mata aih. lepa takpa lah duduk atas kerusi, kami ni berdiri atas kaki sendiri. heh!

entry ni kalau boleh aku nk bg semua baca. aku nak lepa tau kekurangan lepa. aku cemuih la dgn perangai lepa suka kawal org ni. kadang kadang aku terpikiaq jugak, zaman remaja lepa ni penuh dgn protokol kot, tu pasai dok jadi gila kalau kami buat salah sikit. =.="""""

ubah sikap usaha cepat. tuih

2 comments:

Syu said...

remote universal, mcm dlm cerita adam sandler: click ;)

Mya Abdullah said...

aku lagi best , budak budak laen duk duduk ,
aku kena ronda sekolahh .

kalau skola kecik takpa juga , nie tidak . kah3