chapter 20; God created me with love.

05 July 2010

MC dua hari & KUCING baru

Gila lama aku kena cuti. 2 hari pulak. Sedih gila tak boleh pi sekolah. Baru ingat aku nak penuhkan minggu ni. HAISHH.

Sekarang banyak orang sakit kan, ramai gila. =.=" So hati hati sikit sapa yang belom kena.

Btw, dapat kucing baru. Taktau nak letak nama apa. Korang boleh bg idea tak ? Komen atau tulis kat shoutbox pun jadi la. Aku nak yang kiut kiut. Sebab kucing ni pun kiutt sangat. SUWIT.

3 comments:

farysa said...

kalau nama farysa kiut tak?
hahaha

Farid MOFASAD said...

sakit pe lak nie?

atynroslan said...

farysa : ahah, sedapppp gakk.

paridd : demam laa