chapter 20; God created me with love.

02 July 2010

Kalau aku mesti malu!

Tadi pi kedai dengan mama. Seperti kebiasaan, aku yang kena turun pi beli. Aku rasa kalau mama turun, mesti Kedah banjir, sebab mama payah sikit bab bab nak turun pi membeli ni. Semuanya harap kat orang saja. Tapi duit dia yang keluar. HAHA.

Aku pun semangat gila nak pi bungkus nasik kandaq. Ayam goreng + sayuq kubis bukan pubis HAHA + papadom mesti ada wey, baru nasik kandaq mesti mari kan.

Lepas tu mama suruh beli roti arab. Aku pun tunggu la roti arab tu siap. Tiba tiba ada sorang laki laki ni datang dekat aku dan berdialog :

Laki itu : haitt, makin sihat noh.
Aku : errr, sapa tatau nih ? tak kenai la.
Laki tu : ehm, (terus blah). 

Laki tu waitress kat situ kot. Sebab dia pakai apron. HAHA. Tobat malu sakai punya tu. Tu lahh, lain kali jangan tegor orang macamtu. Apa salahnya datang dengan cara baik, ni terjah aku macam tu. I terkejut lah nyah. Aku cerita kat mama, aku cakap :

Laki tu gila kot. Tiba tiba nak kata adik sihat.
Memang sihat pun, pastu takkan nak mai buat muka kemasai,
macam orang pendek nyawa dah kot..

Macam macam lah ragam manusia. Apa salahnya perkenalkan diri tu dulu. Aku bukan ingat sangat semua orang. HAIH. 

2 comments:

Farid MOFASAD said...

hai...


saya farzat..

kenal saya?

atynroslan said...

hai. ohh awk farzat ? yg nynyi lagu BALIK tu ? :P