chapter 20; God created me with love.

08 July 2010

GADOH

Gila lawak kot. Tadi aku tengok Cahaya, Satria tu buat lawak. Aku gelak kencang jugak la.

tadi masa aku nak datang sini, ada kemalangan.
penjual roti kena langgar dengan lori besaq.
habes roti roti dea bertaburan macam hujan.
kepala dea darah banyak. lepas tu polis datang kemudian tanya
pasal kemalangan tu. 
polis : " ada apa ? "
lalu penjual roti tu pun cakap " roti cokelat, roti kaya, kelapa".

LMAO!

HAHA. Bagi aku lawak kot. First time aku gelak kuat tengok sinetron Indon. =.=" 

------------------------------------------

Tadi ada kes gaduh kat sekolah. Classmate aku la. Konon si T ni nak buat suprise, nak baling tepung sebab birthday si A ni. Buat la time nak pi kelas sains. Then si A ni nak melawak sama, pi baling tepung kat si T. Tepung masuk mata si T. Si T tu mengamuk macam orang gila, bergaduh dengan si A. Si T pi tumbuk perut & mata si A. Si A pulak budak lembab, penakot. So tak lawan balik lah. 

Then ada Si D (penyelamat), si D pi tepis si T. Sebab si A dah terok kena belasah. Entahla, jadi kes polis aku pun tak tau. Sebab aku tengok sebelah mata si A dah lebam. Kesian dia, nak celebrate birthday dah jadi perkara tragik. 

Moral of story : Kalau tak reti melawak, jangan dok buat macam tu. Biasa lah kan tepung masuk mata, dah tepung halus. Bodoh tak reti pikiaq. Lepas ni tak payah beli tepung dah, beli belon tiup ramai ramai then baling kat birthday boy/girl. Takpun berak sorang sikit, baling tahi sesama sendiri. Baru syok kot. 

Bodo hang tok uban! Pengecut! Lari balik. Tau pun takot. Jangan dok buat maen dengan Danial lahhh, si setupit Amet tu pun penakot. Baru kena jentik dah teriak! 

Oppss. tersebut nama suda! HAHA.

No comments: