chapter 20; God created me with love.

20 July 2010

dea tahu nama saya

pi makan dengan along. around 10.30pm. mama tak ikot. kami dua saja. pilih la makanan. cari port kelam sikit lah. tapi nyamuk takda. eh ( kenapa kena cerita situasi ni ? ) , hee.

masa makan along cakap dia tengok aku. dan tengok lagi. dan lagi. hati aku melenjas gila nak melompat. haha. bajet sial.

then aku pun pi lah bayaq. mahai nak mampoih aih. memang betui betui mencekik. tapi aku rasa ni bukan mencekik, ni tahap menembak dah. time bayaq aku dok pikiaq satgi nak mintak balik duit along makan tadi, see, betapa kedekutnya aku. haha. bila nak jalan pi kereta, dia ikot belakang sambil bawak gelas ( yeah dia waitress kat situ ), then he said something : 

"bye fatin.

omgg!!!!!!!!! dia tau nama aku lahh guys. and i veryyy veryyy excitedddd. aku tau sapa yang habaq. im so in love kot. WEE~ 

notakakitanganatynroslan : aku punya excited sampai terkeluaq ayat 

"takpalah along, adik halalkan. :D

No comments: