chapter 20; God created me with love.

09 June 2010

Dulu dan kini

Aku sekarang memang dah close account kat Myspace pun. Dalam tengah close pun online jugak. HEHE, bukan apa, hati tak tenang lah kalau tak bukak. Rasa ada saja yang memanggil suruh approvekan, tapi bila buka-buka balik, HAMPAS, tadak apa pun.

Aku compare, mana bestnya Myspace, mana bestnya Facebook. Aku rasa zaman kegemilangan Ms dah lenyap, ghaib terus dah. Aku ingat aku sorang saja sedar, rupanya ada lagi. Haritu aku baca status and mood kat Ms, ada budak perempuan ni, muka memang cun, aku ingatkan orang cun ni busy meng'approve'kan friend request, padahal tidak.
Dia update kat status dia : Kenapa org tak tegur aku pun, hina sangatkah aku? on9 tp xda apa.

Sabar jelah nyah oi. Aku pun bukan orang pandang sangat. HAHA. Opss, entry merungut lagi, marah si guest tu nanti.

Facebook pulak, baru online saja, dan baru share mood, dah ramai komen. Aku terharu. Sungguh. Benar-benar fall in love dengan Fb. Orang still add aku kat Fb, takdalah rasa terpinggir oleh masyarakat pulak. 

Aku tengok Ms dah semakin teruk la. Bila kita add orang tu, gambar myspacer tu akan di'show' kat mood and status kan ? Banyak aku tengok gambar-gambar budak perempuan atas katil. Paham sendiri la, ada yang pakai towel saja ambil gambar. Zaman muda katakan.

Dah, aku tak mau cakap banyak. Nanti tak pasal-pasal si Guest tu merungut kat aku "jgn la menilai orang sgt, blabla.." opss, sorry Guest, i kutuk u, takpa, kutuk kasi rapat sikit boleh ? 

No comments: