chapter 20; God created me with love.

21 June 2010

BABY, sekarang masa kita berpisah

Okey sekarang aku dah boleh lupakan baby. Sedikit demi sedikit. Aku sedar aku kena kuat. Aku kena teruskan kehidupan aku tanpa dia. Aku boleh la. Sapa cakap tak boleh tu mai aku bagi cop tangan kat pipi sikit. Aku yakin suatu hari nanti aku tetap jumpa dia dialam sana.

Semalam masa nak tidur, teringat kat dia. Yala, sebelom ni sebelum tidur aku dok bagi susu dulu kat dia. Sekarang tak lagi. Takpala atyn..

Tadi aku pi sekolah, aku dah lupa pasal dia. Tapi ada part-part tu aku tersebut pasai dia bila sembang dengan Nad. Aku rindu kat dia sangat-sangat. Kalau la aku tau dia akan mati kelmarin, aku takkan berganjak dari dia, aku takkan pi mana-mana. Biar aku teman dia, biar aku main puas-puas dengan dia.

Harini hujan ja. Entah-entah baby kesejukkan "tidur" dalam kubur. Mintak-mintaklah ada yg selimutkan dia macamana aku selimutkan dia bila hujan.

No comments: