chapter 20; God created me with love.

15 June 2010

B untuk bosan

Bosan dah update blog. Aku tak kisah orang tak singgah blog aku. Lagi aku suka. Sebab takda yang baca entry aku merungut, entry aku happy, entry aku sedih, entry aku mengutuk, entry aku mencarut, entry buat aku malu sendiri, entry yang terhegeh-hegeh.
AKU LANGSUNG TAK KISAH.

Cuti tinggal lagi berapa hari ja, homework masih belum disentuh. Sains sukan, komsas and ect. Gila kau, banyak tu. Aku pun dah dilanda kemalasan kronik, jadi susah sikit nak buat semua benda tu. Chill lah cikgu, exam dah habis, biar kami enjoy dulu. HEE~

Rindu betul aku dengan budak-budak class yang gila belaka. Bukan celaka, tapi belaka. Ada juga yang celakanya. Tak kisah pun. Biarkan..

Sekarang tidur pun dah tak ikut jadual dulu kala. Semalam pukul 3.30am baru shutdown pc. Tidur dalam pukul 4am kot. Tadi bangun 7.45am. Then tidur sekejap. Abah suruh bangun pukul 8.15am, sampai sekarang aku tak tidur lagi. Lapar pulak. Hmm, ok lah, sekian Wassalam.

Opps, semalam ada guest datang rumah aku. Nak tengok baby. Okey, tapi macam aku pernah tengok perempuan ni. Lepas dia balik, pakcik Mat cakap:
Yang tu lah perempuan hat belakon film congkak, yang tunggu kat bustop, yg dah mati tu"

Kami pun " ohhhh, patot macam penah nampak ". Okey fine, bye.

No comments: