chapter 20; God created me with love.

22 June 2010

ada lagi macamni

lol. tak kacau hang pun la. so takyah dok kaut sangat pasai aku. mmg aku pakai camera digital. tadak kacau duet hang pun kan ?
sedih betui la manusia zaman sekarang. kalut jaga kain org. atleast aku tak ngaku memBABIbuta yg aku ni guna dlsr. salah ka aku tulih kat pic aku " atynroslan photography" , mmg "photography" tu utk dlsr ja ka? haihh, manusia kolot hang taw dak ? sedih betui. pi bwk2 mengucap sama aih. 

3 comments:

mish.qist™ said...

heloo..
photography x smestinya pki dslr..
kalo pkai camera henfon,
gamba chantek, angle baekk.. tu pon oke whatt?
creative gak kan??
haha.. mmg kolot la tynn!

AesyaZealous said...

UIH..CM POYO JE ORG YG KATE tu.. biasa la org sekarang. kang kate gune dlsr kate menunjuk2. kate camera dgtal nak kutuk2 lak..ish2 xbaek2.

atynroslan said...

kak qist : tu yg geqam tu. rasa down sgt, rasa cam tamau amik pic dah paih ni. then member bg semangat gak, kuat balik la. btw, thnx kak qist, arap2 dea sedaqqq haih


Aesya : enthlah esya, jenis yg kuat mengutuk kekurangan org lain ni mmg payah. kita pun xleh nk halang. sabaq jala. huhu =.="
thnx btw!