chapter 20; God created me with love.

18 May 2010

Tiada apa yg jadi harini , semua sihat walafiat. Tiada histeria terjadi, tp rasa-rasa nya hantu tu semakin mengganas dalam aksi yg sgt perlahan apabila "ia" telah mengigit seorang pelajar yg sedang membaca buku di pusat sumber. Kemudian, seorang lagi mangsa yang mahu dikenali sebagai Pidot,16, dia telah dicakar oleh lembaga tersebut awal pagi kelmarin. Kami berasa cukup tenang pada harini dan kemudian kami menari nari di kawasan sempit sekolah tersebut sambil diperhati oleh semut semut dan tanaman tanaman yg terdapat disitu. Saya yg mahu dikenali sebagai Mangsa Perut meracau apabila perut saya tiba tiba memulas. Bukan kerana saya datang bulan, tetapi mahu berkhidmat kepada tandas. Saya terlalu takut sehinggakan saya tahan buangan saya sehingga tiba dirumah. Melaporkan : Karam Timbul Atyn Roslan
haha!

No comments: