chapter 20; God created me with love.

25 May 2010

gila kau

Sejarah susah. Fcuk gila kot. Menyampah betol aku. Masok bab 1 smpai bab 3. Hentam kromok jawab jelah kan. Benggang betol la. Then bila dah "abis" jawab dengan celakanya, aku pun tidor. Wahh, heaven gila boleh tidor. Bangun tidor aliff cakap :


Him ; ten , hg buwat apa tu ?
Aku ; awat nya ?
Him ; tidoq sampai baju basah.
  - aku pon celapak lah cari nad , tanya dea , syiket je pon , bukan basah lencun , smpai leh wat kolam, gelabah je kau aliff. ;/
Aku ; peluh lah , panas ni ( smbil tunjuk2 kipas )  HAHA ,


Entah , aku tak malu ditegor dgn budak laki , kadang2 lepa tgoq tdung aku tak jadi. Its oke. Member i je nyah. Ada yg malu malu taik anjing bila budak laki tegoq, aku normal je. Semua sama ja kod kan ? HAIHH. 


Esok cuti exam. YEHAAA :) Tpi hari khamis ni smbong balik. Mana cukup wey ? ;0

No comments: