chapter 20; God created me with love.

05 June 2011

Haaaaa?! (Edisi kehidupan)

Assalammualaikum.


Muka memang samseng habis. Actually gambar candid, kerja my sister. Tengah sedap layan yogurt kan, dia snap. Tau huduh. Hahahaha. Peduli apa aku! HAAAA?! (versi JAMBU).

So malam tadi pi jalan-jalan dengan along. Entah kenapa camera aku nangis sebab nak ikut sekali. Aku suruh dia stay kat rumah, tapi nak ikut jugak. So aku decide nak bawak dia pi jalan-jalan. Kesian pulak duk rumah je kan. Lepak malam-malam dengan dia pun best jugak.

So aku guna sikit khidmat dia untuk aku. Aku nak panggil menatang apa pun aku tak pasti, tapi corak dia macam ni. Tolong habaq sat sapa-sapa yang pro-photographer, benda ni panggil menatang apa. Teringin jugak nak tau. 

Benda apa ni ha?

Benda apa ni?

So aku perlukan sedikit info tentang gambar ni. Sumpah aku tak tau orang panggil apa. =.=" How suck!



No comments: